Çin' den Yeni bir İşletim Sistemi!!

Smartisan OS

İddiaya göre yeni bir işletim sistemi doğuyor. Ayrıntılar yazılarımızda..


Teknoloji konusunda arka arkaya iddialı ürünler çıkaran Çin, yeni uygulama ve yazılım alanında da sürekli kendini yineliyor. Bu işletim sisteminin adı Smartisan olacağına dair iddialar var. Hatta görüntüleri de elimize ulaşmıştır. 
Android tabanlı bir işletim sistemi olan Smartian OS, kendine ait İngilizce dil okulu olan ve Bullogger platformunun da kurucusu Luo Yonghao ve ekibi tarafından geliştirildi. Tüketici haklarının savunuculuğunu yaparak Çin'in efsane isimlerinden birisi haline gelen 40 yaşındaki Yonghao, geçen Nisan ayında Smartisan Co., Ltd şirketini kurarak çalışmalara başlamıştı.Bu işletim sisteminin uluslararası olarak olacağı bilinmiyor ama genellikle Çin ürünleri sınır dışına çıkmıyor. Fakat önemli bir tepki alırsa sınır dışına çıkabilir. 
Daha fazla detaya girilmeyen Smartisan OS, Galaxy SII gibi test cihazları için 15 Haziran'da kullanıma sunulacak. Gelecek yıl ise Luo işletim sistemine özel cihazları pazara sunacak ve üçüncü üretici cihazlarına desteğini kesecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazın, bir nevi destek olun :)